Це застарівша версія, яка була опублікована 2022-12-23. Прочитайте найбільш нову версію.

Досвід використання кейс-методу при формування професійних компетентностей військового психолога

Автор(и)

  • Наталія Сторожук Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0003-1500-8374
  • Олена Кожедуб Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0001-7332-1727

DOI:

https://doi.org/10.31499/2617-2100.9.2022.270001

Анотація

У статті розкривається потенціал використання кейс-методу при формування професійних компетентностей військового психолога. Наводяться приклади міні-кейсів, які використовуються під час викладання навчальної дисципліни “Індивідуальне консультування військовослужбовців та членів їх сімей” для формування спеціальних та та військово-спеціальних компетентностей щодо здатності майбутніми фахівцями здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) та надавати психологічну допомогу.

Біографії авторів

Наталія Сторожук, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки

Олена Кожедуб, Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри військової

психології та педагогіки

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-23

Версії

Як цитувати

Сторожук, Н., & Кожедуб, О. . (2022). Досвід використання кейс-методу при формування професійних компетентностей військового психолога. Психологічний журнал, (9), 50–58. https://doi.org/10.31499/2617-2100.9.2022.270001

Номер

Розділ

Статті