ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ МОТИВІВ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Тетяна Сергіївна Філатова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-7175-3286

Ключові слова:

мотив, мотивація, професійно значущі мотиви, професійна установка, професійна діяльність

Анотація

У статті розглянуто питання теоретичного і практичного дослідження професійно-значущих мотивів, які впливають на вибір майбутньої професії. Розкрито суть понять «мотив», «мотивація», «установка». В результаті аналізу психологічної літератури встановлено, що до професійно-значущих мотивів вибору професії відносять зовнішні та внутрішні мотиви, а також професійні установки.

Біографія автора

Тетяна Сергіївна Філатова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

аспірант, викладач кафедри психології,

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Посилання

Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания СПб.: Питер, 2001. 288 с.

Болучевская В.В. Профессиональное самоопределение будущих специалистов помогающих профессий: Монография. Волгоград: Изд-во ВолГМУ, 2010.

Гордієнко В. І. Розвиток особистості в процесі професіоналізації: професіогенез особистості. Психологія праці та професійної підготовки особистості: навч. посіб. / за ред. П. С. Перепелиці, В. В. Рибалки. Хмельницький : ТУП, 2001. С. 4867.

Гусева С.М., Юрасова Е.Н. Динамика профессионального становления психологов. Ярославский педагогический вестник. 2003. №2. С. 14.

Деева Е.В. Социальная успешность как фактор профессионального становления молодежи. Социально-экономические явления и процессы. 2013. №6. С. 205209.

Жмакина Н. Л. Формирование профессиональной компетентности специалиста образовательного учреждения. Вестник Нижневартовского государственого ун-та. 2010. № 1. С.17.

Забелина А.В. Проблема самоактуализации личности. Гуманитарные ведомости ТГПУ им. Л.Н. Толстого. 2013. №3. С. 2632.

Ильин Э.П. Психология для педагогов. Питер, 2012. 638 с.

Логвинов И.Н., Логвинова М.И., Логвинова Т.И. Ценностные ориентации представителей современных молодежных субкультур досуговой и учебно-профессиональной направленности. Научно-методический электронный журнал Концепт. 2014. С. 26662670.

Лукина В.С. Исследование мотивации профессионального развития. Вопросы психологии. 2005. №5. С. 3546.

Никитина Н.Б. Становление и профессионализм психолога. Гуманитарный вектор. 2010. №2. С. 7074.

Помиткіна Л.В. Психологія прийняття особистістю стратегічних життєвих рішень: монографія. К. : Кафедра, 2013. 381 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер, 2004. 713 с.

Узденов А.З. Самоактуализация психологов в процессе обучения в вузе: Автореф. дисс. … канд. п. наук. Ставрополь, 2006.

Цыганкова Л.М., Демидова И.Ф. К проблеме профессионального становления психологов. Научные материалы международного форума и школы молодых ученых ИПРАН.Электронныйресурс:http://www.ipras.ru/cntnt/rus/dop_dokume/mezhdunaro/nauchnye_m/razdel_3_a/zygankova_.html (дата обращения 20.10.2016).

##submission.downloads##

Як цитувати

Філатова, Т. С. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ МОТИВІВ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологічний журнал, (4). вилучено із http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/207882

Номер

Розділ

Статті