ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІМІДЖ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖРА АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Лариса Анаталіївна Осадча Уманський Національний університет садівництва, м. Умань, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7058-6682

Ключові слова:

психологічний імідж, менеджер аграрного підприємства, структура психологічного іміджу, модель психологічного іміджу, знання, уміння, навички, особистісні риси

Анотація

Необхідність соціально-психологічних досліджень іміджу на сучасному етапі розвитку психологічної науки обумовлена сутнісними протиріччями між соціальною практикою створення і використання іміджів у різних сферах соціального життя. Новому поколінню керівників необхідно мати своє «обличчя», запам’ятовуватися людям, а отже мати власний привабливий імідж.  Метою нашої статті стало висвітлення результатів дослідження психологічного іміджу менеджера аграрного підприємства. Проаналізовано поняття «імідж» з психологічної точки зору; визначено, яке місце займає імідж в професійній діяльності менеджера аграрного підприємства; визначено найважливіші психологічні складові іміджу сучасного менеджера аграрного підприємства; розкрито психологічний зміст виявлених компонентів в формуванні іміджу менеджера аграрного підприємства, створено практичну модель психологічного іміджу ідеального менеджера аграрного підприємства. Зроблено психологічний висновок про існування гендерних відмінностей щодо розуміння психологічного іміджу сучасного менеджера аграрного підприємства. Проведене дослідження яскраво демонструє  потребу на кожному етапі розвитку організації в різних менеджерах, які мають різні особливості характеру. Тому, формуючи власний імідж, менеджер повинен пам’ятати, що він формує імідж організації в цілому.

Біографія автора

Лариса Анаталіївна Осадча, Уманський Національний університет садівництва, м. Умань

кандидат  психологічних наук,

 доцент кафедри психолого-педагогічних дисциплін

Посилання

Акайомова А. Комунікативні властивості іміджу та його класифікація. Віче. 2011. №2. С. 2-5.

Бандурка А.М. Профессионализм и лидерство : учебное пособие. Харьков: Титул, 2006. 578 с.

Бандурка А.М. Психология управления : учебное пособие. Харьков : Титул, 2007. 532 с.

Браун Л. Имидж - путь к успеху. СПб.: Питер, 2001. 95 с.

Делія О.О.Імідж керівника як чинник оптимізації управління персоналом. Збірник наукових праць ЧДТУ. Випуск 32. Частина ІІ. 2011. С.42-44

Дуткевич Т.В. Конфліктологія з основами психології управління: Навч. посіб. К : ЦУЛ, 2005. 456 с.

Карамушка Л.М. Психологія освітнього менеджменту: Навч. посібник. К.: Либідь, 2004. 424 с.

Кулініч І.О. Психологія управління: Навч.посіб. К.: Знання, 2008. 292 с.

Мазоренко М.О.Психологічні складові іміджу сучасного фахівця. Питання психології. Вісник Національного університету оборони України. Випуск 4 (29). 2012. С.184-187

Панфилова А. П. Имидж делового человека: учебное пособие. СПб. : ИВЭСЭП; Знание, 2007. 490 с.

Осадча Л.А. Психосемантична структура психологічної готовності до управління керівників аграрних формувань. Актуальні проблеми психології. Том 1. Соціальна психологія. Організаційна психологія. Економічна психологія. К.: Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 2005. Ч. 16. С. 76-80.

Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в психологии. СПб.: ООО «Речь», 2003. 350 с.

Ястреб М.П., Чорний Г.М. Формування стилю керівництва в аграрному виробництві. Економіка АПК. 2005. № 6. С. 116-119.

##submission.downloads##

Як цитувати

Осадча, Л. А. (2019). ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІМІДЖ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖРА АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Психологічний журнал, (2). вилучено із http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/182637

Номер

Розділ

Статті