Психолого-педагогічні засади компетентістної моделі у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31499/2617-2100.13.2024.315012Ключові слова:
психолого-педагогічних засади; компетентістна модель; професійна підготовка; учителі початкових класів; компетенції.Анотація
У статті здіснено обгрунтування психолого-педагогічних засад компетентістної моделі у професійній підготовці учителів початкових класів. Зазначається, що загальну структуру компетентності педагога можна уявити як таку, що складається із таких компетенцій: природні, набуті, компетенції самоосвіти, адаптивні, виконавські. Ефективність системи освіти, що реалізує розроблену модель компетентності майбутнього учителя початкових класів, можна подати кластером компетенцій викладача, який організовує кероване самостійне навчання. При цьому кожен рівень оволодіння стандартами поведінки характеризується дескриптором, що дозволяє підібрати еталон латентної перемінної, як яку розглядають конструктну властивість освітньої системи.
Посилання
Artino, A.R. & Stephens, J.M. (2009). Academic motivation and self-regulation: a comparative analysis of undergraduate and graduate students learning online. Internet and Higher Education, № 12, 146–151.
Atkinson, R.C., O¢Malley, P.M. & Lens, W. (1976). Motivation and ability. N.Y.
Hirsch, J.E. (2006). An index to quantify an individual´s scienti]c research output. Retrieved from arXiv, February 13.
Russell, J.D. (1974). Modular Instruction. Minneapolis, Minn., Burgess Publishing Co.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).