Психологічні напрями забезпечення позитивного іміджу війська у суспільстві
DOI:
https://doi.org/10.31499/2617-2100.12.2024.306790Ключові слова:
імідж; громадська думка, комунікаційна стратегія, медіа-взаємодія, національна безпека, військовий імідж, суспільна підтримка.Анотація
Дослідження присвячене вивченню психологічних напрямів забезпечення позитивного іміджу війська у суспільстві є важливим у контексті сучасних соціально-політичних змін та конфліктів. Зважаючи на зростання значення національної безпеки, актуальним є формування позитивного образу Збройних Сил для підтримки морального духу населення та забезпечення його підтримки військових операцій. У процесі дослідження психологічних напрямів забезпечення позитивного сприйняття війська суспільством використовувалися теоретичний аналіз літератури та контент-аналіз медіа-матеріалів, Використання сучасних інформаційних технологій та новітніх медіа для поширення інформації про діяльність Збройних Сил дозволяє забезпечити широке охоплення аудиторії та підвищити рівень довіри до військових структур.
Посилання
Алещенко В.І. Імідж Збройних Сил України: теорія і практика формування: монографія. Київ: НУОУ, 2010. 272 с.
Сервачак О.В., Придатько Р.В. Імідж правоохоронців як важлива складова професійної компетентності. Сучасний стан психологічного забезпечення професійної діяльності сил охорони правопорядку: матеріали всеукраїхнської науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Харків: Національна академія НГУ. 2016. С. 45–49.
Кирилюк О. Формування образу захисника в умовах інформаційної війни: лінгвокогнітивний аспект. Львівський філологічний часопис. 2020. № 8. С. 90–96.
Никитюк М.І. Формування у студентської молоді позитивного ставлення до служби в Збройних Силах України. Актуальні питання сучасної науки та освіти (частина І): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 2–3 березня 2020 року. Львів: Львівський науковий форум, 2020. С. 21–23.
Товма М.І., Турчинов А.В. Особливості формування позитивного іміджу військових частин Національної гвардії України в місцях постійної дислокації. Честь і закон. 2021. № 4 (79). С. 104–110.
Шумейко А.П. Соціально-психологічні аспекти визначення поняття іміджу військовослужбовця ЗСУ. Теорія і практика сучасної психології. 2018. № 5. С. 228–234.
Ravshanov L.U. Socio-psychological foundations of the image of the commander in the interpretation of foreign psychologists. Science and innovation in the education system. 2023. № 2 (5). 204–207. https://doi.org/10.5281/zenodo.7854767.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).