Кризова комунікація у контексті адаптації студентів до умов навчання під час війни

Автор(и)

  • Максим Кушнерик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6571-0976

DOI:

https://doi.org/10.31499/2617-2100.12.2024.306773

Ключові слова:

психологічна допомога, стрес, війна, психологічна адаптація, ПТСР, криза, комунікація, спілкування.

Анотація

Стаття присвячена аналізу кризової комунікації студентів у контексті їх адаптації до умов навчання під час війни. Мета дослідження – вивчення особливостей кризової комунікації у контексті адаптації студентів до навчання в умовах війни. Завданнями дослідження є визначення поняття кризи, чинників адаптації, особливостей кризового спілкування у формальних та повсякденних життєвих ситуаціях. Результати дослідження: визначено особливості адаптації особистості до умов тривалих воєн, ключові аспекти кризової комунікації під час екстремальних подій; доведено, що студенти характеризуються переважно достатнім рівнем адаптованості, симптоми ПТСР у них представлені переважно інтрузіями та менш за все – уникненням, за таких умов розвивати навички ефективної кризової комунікації їм дуже необхідно.

Біографія автора

Максим Кушнерик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

здобувач ступеня доктора філософії

Посилання

Aldao A., Nolen-Hoeksema S., Schweizer S. Emotion-regulation strategies across psychopathology: A meta-analytic review. Clinical psychology review. 2010. Vol. 30 (2). P. 217–237.

Bargh J. A., Williams L. E. The nonconscious regulation of emotion. Handbook of emotion regulation. 2007. Vol. 1. P. 429–445.

Gross J. J. Emotion regulation: Current status and future prospects. Psychological inquiry. 2015. Vol. 26 (1). P. 1–26.

Gross H., Stockwell V. O., Henkels M. D., Nowak-Thompson B., Loper J. E., Gerwick W. H. The genomisotopic approach: a systematic method to isolate products of orphan biosynthetic gene clusters. Chemistry & biology. 2007. Vol. 14 (1). P. 53–63.

Fischer P., Greitemeyer T., Pollozek F., Frey D. The unresponsive bystander: Are bystanders more responsive in dangerous emergencies?. European journal of social psychology. 2006. Vol. 36 (2). P. 267–278.

Hart H., Rubia K. Neuroimaging of child abuse: a critical review. Frontiers in Human Neuroscience. 2012. Vol. 6. P. 52–52.

Kievik M., Gutteling J. M. Yes, we can: motivate Dutch citizens to engage in self-protective behavior with regard to flood risks. Natural hazards. 2011. Vol. 59. P. 1475–1490.

Penner L. A., Dovidio J. F., Piliavin J. A., Schroeder D. A. Prosocial behavior: Multilevel perspectives. Annu. Rev. Psychol. 2005. Vol. 56. P. 365–392.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-24

Як цитувати

Кушнерик, М. . (2024). Кризова комунікація у контексті адаптації студентів до умов навчання під час війни. Психологічний журнал, (12), 55–61. https://doi.org/10.31499/2617-2100.12.2024.306773