Г. І. Кагальняк: незабутня наставниця та мудра психологиня
DOI:
https://doi.org/10.31499/2617-2100.12.2024.306765Ключові слова:
історична спадщина Г. І. Кагальняк, пізнавальна сфера молодшого школяра, покликання педагога.Анотація
У статті висвітлюється професійний та науковий доробок психологині Ганни Іванівни Кагальняк, кандидата психологічних наук, доцента, Заслуженого працівника вищої школи. Наукова спадщина Ганни Іванівни налічує понад 70 праць. Її дослідження охоплюють широкий спектр тем: особливості розвитку мисленнєвих операцій в учнів молодшої школи, діагностика психічного розвитку молодших школярів, професійно важливі якості майбутніх педагогів, їх позитивна динаміка протягом навчання у закладі вищої освіти; мотиваційна сфера навчання молодших школярів, вплив темпераменту педагогів на навчання учнів та ін.
Посилання
Ганну Іванівну Кагальняк сердечно вітають з 75-літтям. Освіта. 2003. 29 жовтня–5 листопада.
Діагностичні методики вивчення групи та колективу учнів: методичні рекомендації для студентів, вчителів, керівників шкіл / уклад.: О.М. Коберник, Г.І. Кагальняк, Г.О. Шулдик; рец.: В.Ф. Мішкурова, М.П. Таран. Умань: УДПІ, 1992. 43 с.
Дипломні роботи з педагогіки: метод. рек. / МО України, Уманський держ. пед. ін-т імені Павла Тичини; уклад.: Г.І. Кагальняк, О.М. Коберник, В.Г. Кузь та ін.; рец.: О.І. Киричук, В.Ф. Мішкурова. Умань: УДПІ, 1993. 35 c.
Дорогий вчителю, ми пишаємося вами: до ювілею Г.І. Кагальняк, викладача УДПУ. Уманська зоря. 2008. № 92. С. 2.
Кагальняк Г.І. Особливості порівняння у молодших школярів: дисертація ...к.психол.н. Київ, 1959. 192 с.
Інформаційний ресурс «Черкащина педагогічна» URL: (https://url.udpu.edu.ua/ZjJlYmI2Yj) (дата звернення: 28.05.2024).
Особистість вчителя: соціально-психологічний аспект: монографія / Г.І. Кагальняк, О.М. Коберник, Г.О. Шулдик, Т.О. Шевчук / під. заг. ред. О. М. Коберника. Київ: ВІПОЛ, 1995. 175 с.
Питання психології: наукові записки. Т. IX / відповід. ред. Г. С. Костюк; МО УРСР, НДІ психології. Київ: Радянська школа, 1958. 205 c.
Психологія добра. Спогади про Ганну Іванівну Кагальняк. Уманський ДПУ імені Павла Тичини, Ф-т соціальної та психологічної освіти, Каф. психології; уклад. Шулдик Г.О., Мельник Л. П. Умань: Жовтий О. О., 2014. 35 c.
Психологія здібностей: навч. посіб. / Г.І. Кагальняк, Г.О. Шулдик, Б.А. Якимчук, Л. А. Данилевич; рец. В.Ф. Колеснікова, Р. О. Пономарьова; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Київ: Науковий світ, 2001.75 с.
Психолого-педагогічні основи формування творчої особистості педагога оновленої національної школи: зб. наук. праць / М-во освіти України, Уманський держ. пед. ін-т імені П. Г. Тичини / під ред. проф. В. Г. Кузя. Умань; Христинівка: Христинівська рай. друкарня, 1992. 169 c.
Шулдик Г.О. Психологія добра. Освіта. 1998. 4–11 листопада. С. 7.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).