Психологічні особливості готовності майбутніх психологів до консультативної діяльності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2617-2100.11.2023.298391

Ключові слова:

готовність психолога; готовність до професійної діяльності; консультативна діяльність психолога.

Анотація

У статті розглянуто питання ключових аспектів, що визначають психологічну готовність студентів-психологів до надання консультацій. Готовність майбутніх психологів до консультативної діяльності в умовах війни в країні – це питання вельми актуальне і суттєве, особливо у контексті сучасних геополітичних реалій. Зростання кількості конфліктів і напруги на міжнародній арені, війна в Україні вимагає від фахівців у галузі психології високого рівня готовності та компетентності для надання ефективної психологічної підтримки. В умовах війни психологи стикаються з рядом викликів, що вимагають специфічних знань і навичок. Вибірка складалась з 40 осіб, здобувачів спеціальності 053 Психологія Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Були застосовані методики: «Тест-опитувальник особистісної зрілості» Ю. Гільбуха та опитування через Google-форми

Біографії авторів

Таїсія Комар, Хмельницький національний університет

докторка психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки

Мар’яна Горенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

докторка філософії викладачка кафедри психології

Посилання

Гончарова Н.О. Психологічні особливості проектування професійної кар’єри студентів-психологів. Молодий вчений. Херсон, 2019. №12 (грудень). С. 87–90.

Мушкевич , М. Теорія і практика психологічного консультування сімей. Психологічні перспективи, (39) 2022, С. 291–305. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2022-39-mus

Система практик у професійній підготовці психологів. Навчально-методичний посібник. Вид. 2-ге, випр. і доп. /за заг. ред. Г.К. Радчук. Тернопіль: ТНПУ, 2019. 417 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-12

Як цитувати

Комар, Т., & Горенко, М. (2024). Психологічні особливості готовності майбутніх психологів до консультативної діяльності. Психологічний журнал, (11), 25–31. https://doi.org/10.31499/2617-2100.11.2023.298391