Мотиваційна сфера учнів початкової школи: аспекти формування

Автор(и)

  • Оксана Лівшун Дмитрушківський ліцей Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області, Україна https://orcid.org/0009-0006-7705-1385
  • Сергій Ольховецький Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9135-4872

DOI:

https://doi.org/10.31499/2617-2100.10.2023.285316

Ключові слова:

учень/молодший школяр, початкова школа, мотиваційна сфера, мотив, розвиток, формування, діагностика.

Анотація

У статті зроблений аналіз розвідок з питань, які пов’язані з особливостями навчального процесу у початковій школі, а зокрема по проблемі формування мотиваційної сфери та формування позитивного ставлення до навчання. Забезпечення навчальної діяльності аспектами, які створюють умови для формування позитивної мотивації є на сьогодні фундаментальним завданням освіти, зокрема початкової школи і вимагають постійної уваги.

Біографії авторів

Оксана Лівшун, Дмитрушківський ліцей Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області

вчитель початкових класів Дмитрушківського ліцею

Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області,

с. Дмитрушки, Україна

Сергій Ольховецький, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології,

 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Посилання

Семців Ю. Формування позитивної мотивації учіння молодших школярів. Магістерський науковий вісник. 2015. № 23. С. 130–135.

Гонтаровська Н.Б. Інтенсифікація навчання молодших школярів у контексті інноваційного освітнього середовища. Відкритий урок. 2013. № 1. С. 52–55.

Гуманізація процесу навчання в початковій школі: навчальний посібник / за ред. С.П. Бондар. Київ: Стилос, 2001. 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-28

Як цитувати

Лівшун, О. ., & Ольховецький, С. (2023). Мотиваційна сфера учнів початкової школи: аспекти формування. Психологічний журнал, (10), 31–38. https://doi.org/10.31499/2617-2100.10.2023.285316