Побудова розвивального освітнього середовища у процесі електронного навчання у ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31499/2617-2100.8.2022.258315Ключові слова:
розвивальне освітнє середовище, електронне навчання, технологія побудови розвивального освітнього середовища, ситуація розмірковування, конструктивна взаємодія учасників освітнього процесуАнотація
У статті розкрито сутність електронного навчання та його переваги, засоби забезпечення продуктивності електронного навчання. Метою статті є розкриття змісту поняття «розвивальне освітнє середовище», сутності та структури технології побудови такого середовища у процесі електронного навчання. Використовуються такі методи: теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми дослідження, моделювання, з метою опису методики побудови ситуації розмірковування та втілення в освітній процес завдань для спільної діяльності.
Посилання
Митник О. Я., Ліскін В. О. Конструктивна взаємодія суб’єктів ВНЗ як засіб здійснення моніторингу якості навчальних досягнень студентів. Вища освіта України, Том IV, Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К., 2011. С. 143–152.
Пидкасистий П. И., Портнов М. Л. Мистецтво викладання. М., 1998. 220 с.
Теорія та практика змішаного навчання: монографія / В. М. Кухаренко, С. М. Березенська, К. Л. Бугайчук, Н. Ю. Олійник, Т. О. Олійник, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко, А. Л. Столяревська; за ред. В. М. Кухаренка. Харків: «Міськдрук», НТУ «ХПІ», 2016. 284 с.
Dagger D., O’Connor А., Lawless S. Service-Oriented E-Learning Platforms. From Monolithic Systems to Flexible Services. IEEE Internet Computing. 2007. Vol. 11, Issue 3. P. 28–35. doi: 10.1109/mic.2007.70
E-learning или дистанционное обучение. URL: http://e-college.ru/elearning (дата звернення: 16.04.2022).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).