ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ВИБОРУ АБІТУРІЄНТАМИ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ

Автор(и)

  • Марина Сергіївна Міщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини http://orcid.org/0000-0003-0739-0497

Ключові слова:

професія, чинники, абітурієнт, мотиви, мотивація, професійне самовизначення, фахівець, освіта, заклад вищої освіти

Анотація

У статті розглянуто основні  фактори і мотиви, які впливають на процес професійного самовизначення майбутніх. Розкрито поняття мотиву та мотивації. Мета статті полягає у дослідженні чинників вибору абітурієнтами майбутньої професії. Розроблено авторську анкету, яка спрямована на виявлення мотивів та чинників вибору закладу вищої освіти та  майбутньої спеціальності. В ході дослідження у респондентів домінуючими мотивами  у виборі професії є професію, яка їм подобається, престижність навчального закладу та кваліфіковані викладачі.

Біографія автора

Марина Сергіївна Міщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології

Посилання

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. СПб : Питер, 2003. 512 с.

Нестерова Н. В. Современное высшее профессиональное образование и локальные образовательные системы. Мир образования – образование в мире. СПб. : Питер, 2003. № 3. С. 152–160.

Павлютенков Е. М. Формирование мотивов выбора профессии. К : Рад. школа, 1980. 130 с.

Якунин В. А. Педагогическая психология. СПб. : Питер, 1998. 390 с.

Ярошенко В. В. Школа и профессиональное самоопределение учащихся. К : Радянська школа, 1983.

Amani J. Do Tanzanian Undergraduate Students Choose or Hunt for their Degree Programmes? URL: https://www. researchgate.net/publication/296619568_Do_Tanzanian_Undergraduate_Students_Choose_or_ Hunt_for_their_Degree_Programmes.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті