ТРЕНІНГ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ У ХОДІ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Тетяна Дмитрівна Перепелюк

Анотація


Розуміння спілкування як способу прояву культури і як процесу є об’єктивно необхідним для формування комунікативної компетенції в ході навчально-професійної діяльності студента. Тому, є актуальним дослідження спілкування як чинника формування соціальної свідомості й поведінки особистості, зокрема, з’ясування його впливу в контексті процесу професійної соціалізації. Необхідність розвитку культури спілкування, комунікативної компетентності, як особистісної властивості полягає у подальшому формування професійної майстерності. Отже, тренінг ефективно впливає на актуалізацію особистісних процесів, покращення ставлення до себе в процесі навчально-професійної діяльності.

 


Ключові слова


спілкування; студенти; актуалізація; тренінг; децентралізація; комунікативна компетентність; соціалізація.

Повний текст:

PDF

Посилання


Творогова Н.Д. Общение : диагностика и управление. М. : Смысл, 2002. 246 с.

Леонтьев Д.А. Психология смысла. М. : Смысл, 1999. 488 с.

Головінський І. Педагогічна психологія: Навч. посіб. для вищої школи. К.: Аконіт, 2003. 287 с.

Клюева Н.В., Свистун М.А. Программы социально-психологического тренинга. Ярославль : НПЦ “Психодиагностика”, 1982. 66 с.