ТРЕНІНГ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ У ХОДІ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Дмитрівна Перепелюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

Ключові слова:

спілкування, студенти, актуалізація, тренінг, децентралізація, комунікативна компетентність, соціалізація.

Анотація

Розуміння спілкування як способу прояву культури і як процесу є об’єктивно необхідним для формування комунікативної компетенції в ході навчально-професійної діяльності студента. Тому, є актуальним дослідження спілкування як чинника формування соціальної свідомості й поведінки особистості, зокрема, з’ясування його впливу в контексті процесу професійної соціалізації. Необхідність розвитку культури спілкування, комунікативної компетентності, як особистісної властивості полягає у подальшому формування професійної майстерності. Отже, тренінг ефективно впливає на актуалізацію особистісних процесів, покращення ставлення до себе в процесі навчально-професійної діяльності.

 

Біографія автора

Тетяна Дмитрівна Перепелюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доцент кафедри психології

Посилання

Творогова Н.Д. Общение : диагностика и управление. М. : Смысл, 2002. 246 с.

Леонтьев Д.А. Психология смысла. М. : Смысл, 1999. 488 с.

Головінський І. Педагогічна психологія: Навч. посіб. для вищої школи. К.: Аконіт, 2003. 287 с.

Клюева Н.В., Свистун М.А. Программы социально-психологического тренинга. Ярославль : НПЦ “Психодиагностика”, 1982. 66 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-03

Як цитувати

Перепелюк, Т. Д. (2019). ТРЕНІНГ ЯК ЧИННИК АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СПІЛКУВАННЯ У ХОДІ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологічний журнал, (1). вилучено із http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/152562

Номер

Розділ

Статті